Wednesday 22 February 2012

yoyooyo ^^

assalammualaikum.....ehehe lamak dh x update..juh3..
bnyk cita.. aku suka do ngan 3 org kat tmpt kerja aku.. tapi nak sorang ya x glak laa.. haha.. tapi syg cdak x k tdg.. hmm.. tapi siyeslaa sidak kck.. :) hehe.. btw,, nama aku kat cya boboi.. ahah..  tapi minggu depan aku berenti... xpala.. mcdonalds T.U.T.A is the best :) semua sempoi..dgn manager2 nya skali sempoi..hehe... btw aku otr riya,, fuhhhh sepek juak ngembak keta ah jalan.. dh lah org ctok embak keta laju2.. tapi xpa,, arap jpj kelak aku lulus.,hehe

btw.. dh diat tok??
http://www.youtube.com/watch?v=mIyqx8VQRQI&feature=related

fuhh sebenanya,, cstmer ya yg salah do,, kfc x salah,, mun aku pun,, aku tumbok do cstmer cmya,, sakit tiy,, aku kerja mcd, aku tauk bnda cmya bukan cepat nak dpt.. org dh suruh tunggu, tunggu jakla,, bh la nak bisin2.. hahah.. tapi yalah,, x semua cstmer ya betol... patut dibantah benda CSTMER AALWAYS RIGHT YA,,, x semua doo..

klah.. hehe lak update gik..

assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment